marți, 19 martie 2013

De ce sa alegi pasta de dinti organica?

Produsele bio sau organice incep incet incet sa devina mai mult decat o dorinta a celor bogati de a iesi in evident, trebuie sa recunoastem ca sunt produse bune care ne fac viata mai frumoasa si mai sanatoasa.

pasta de dinti copii
Vreau sa incep sa va povestesc depre pasta de dinti bio pentru copii de la sanavita, trebuie sa recunosc ca nu eram fana a produselor de acest gen pentru ca inainte sa cumpar pasta de dinti din plante, am cautat eu pe internet si am gasit o reteta, pe care evident ca am incercat-o si a fost oribila, un gust mai rau decat acela nu am simtit.

Vrei sa stii ce ingrediente se regasesc in pasta ta de dinti pe care o folosesti in fiecare zi? S-ar putea sa nu stii ca unul dintre ingredientele principale, propylene glycol,  este folosit ca antigel pentru motoarele avioanelor, iar titanium dioxide, un alt ingredient, este folosit in realizarea diferitelor tipuri de vopseluri.

De ce ai vrea sa asimilezi aceste chimicale? Este un produs folosit in toata lumea, de milioane de persoane, nu este nici foarte ieftin si nu este nici foarte bun, dar de ce ne este atat de greu sa-l inlocuim?

Mie mi-a luat trei luni sa ma obisnuiesc cu pasta de dinti bio, rezultatele nu sunt cu mult diferite fata de pasta normal, gustul trebuie sa recunosc ca este un pic mai ciudat, copii se obisnuiesc destul de repede cu gustul.

Acest timp de pasta nu are fluor si nici un fel de chimicale, ceea ce mi s-ar parea normal avand in vedere ca este pentru copii. Ingrediente: carbonat de calciu, mir, propolis, carrageen, ulei esential de fennel, glicerina vegetala. Nu are SLS/SLES sau alte componente chimice, spuma se face datorita carbonatului de calciu din compozitia produsului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu